The Business Club – MY L'ORÉAL PROFESSIONNEL

           

De wereld verandert.

Het universum van de coiffure verandert.
Bent u klaar om deze nieuwe challenges het hoofd te bieden?

01
____

MISSIE

The Business Club is een consulting-cel van de Groep L’Oréal, Divisie Professionele Producten, die u ondersteunt in de ontwikkeling van uw salon en uw business.

 

Na meer dan 40 jaar bestaan en ervaring in de sector van het kappersvak, heeft The Business Club als missie om de wereld van de coiffure te veranderen en u daarmee helpen op de weg naar het success !!

ONZE CONSULTANTS

CHRIS DE WAELE

  • Meer dan 30 jaar ervaring in de wereld van de coiffure
  • Sales-Marketing-Education, maar vooral een blik naar de Toekomst.
  • Animator van seminaries en specialist Salon Emotion

LUDO KEYTSMAN

  • 30 jaar ervaring in kappersbusiness
  • Sales & Marketing met een groot hart voor « de mens »
  • Animator van seminaries en specialist People Management

TOM DECUYPER

  • 8 jaar commerciële ervaring bij L’Oréal Professionnel en Kérastase, 3 jaar als Consultant.

  • Animator van seminaries en specialist Digital

  • Gepassioneerd door de « Emotional Experience » van de consument, de uitdagingen van de Digitalisering en de nieuwe tendenzen o.g.v. Consumptie.

02
____

CONSULTING

Onze consultants staan altijd klaar om u persoonlijke advies te geven.
Zij kunnen ter plaatse komen en het is ook mogelijk consulting  online te doen of per telefoon.

U kan ook zelf uw SOAP-analyse maken via de Solution On A Page door op onderstaande link te klikken.
Aarzel niet om één van onze Consultants te contacteren om samen uw check-up te bespreken

03
____

SEMINARIES

De wereld van de coiffure is in volle verandering.

Vandaag de dag is de bezoeksfrequentie van de Belgische vrouw gedaald naar 5 bezoeken/jaar.

 

En , in tegenstelling tot wat velen denken, gaan slechts  3 % van de vrouwen wekelijks of 2-wekelijks naar de kapper.

 

Deze cijfers zijn gebaseerd op de zeer recente studie Profacts, die ons toegelaten heeft om een aantal cruciale punten naar voren te brengen.
Deze elementen worden behandeld en ontwikkeld tijdens onze seminaries.

Enerzijds bieden we puur business-geörienteerde seminaries aan (een concept ontwikkelen en beheren)

 

Anderzijds kan u deelnemen aan het programma Salon Emotion. Sinds kort behandelen wij ook het thema ‘duurzaamheid’, een must have voor de kapsalons van vaandaag en morgen. Om u individueel te helpen, stelt The Business Club u ook One-to-One contacten voor.

Deze kunnen in het salon doorgaan, maar ook per telefoon of online.

SALON EMOTION

  • Het emotionele parcours van de klant opwaarderen.
  • U onderscheiden door meer gepersonalisserde diensten aan te bieden.
  • Een actieplan opmaken dat direct toepasbaar is in het salon.

SALON DEVELOPMENT

  • Je tarief correct opstellen.
  • De KPI (sleutelcijfers) van je salon begrijpen.
  • Rendabel zijn.
  • Je eigen imago en concept ontwikkelen.
  • Zich onderscheiden.

SALON EMOTION ON WHEELS

  • Meerdere conceptsalons in België bezoeken.
  • Beschrijving door de eigenaars van het parcours dat ze afgelegd hebben en wat ze gedaan hebben om tot hun concept te komen.

CLAUDE JUILLARD

De Interactieve Communicatie (méthode C.JUILLARD) ontwikkelen.

  • De basisbegrippen voor het ontdekken van de stijl van uw klant en aangepaste voorstellen kunnen doen.
  • De principes van een gepersonaliseerde, interactiev en multi-stylen diagnose kennen.

WAT KUNNEN WE LEREN VAN BUTLERS?

  • De notie “klantenservice” begrijpen.
  • Tips en Tricks om direct toe te passen in het salon.
  • Een indrukwekkende « eerste indruk » geven.

SUSTAINABLE SALON

« Een must have om je salon te transformeren in een gezonde en duurzame omgeving »

  • Van « duurzaamheid » een day-to-day gegeven maken
  • Concrete «Tips & Tricks » om je ecologische voetafdruk te verminderen (waterverbruik, energie, afval,…)
  • Opgebouwd rond de 7 Etappes van Salon Emotion

04
____

BUSINESS TALKS

Business Talk 1 Chantal Smedts

Business Talk 2 Claude Juillard

Business Talk 3 Salonkee

Business Talk 4 Solution on a page

Business Talk 5 RESTART

Business Talk 6 Le durable

Business Talk 7 Instagram

Business Talk 8 value vs price

Business Talk 9 Team Performance QlickPlay

Business Talk 10 Maak nieuwe klanten via Google My Business

06
____

CONTACT

Voor meer informatie kunt u contact
opnemen met Chris De Waele

 

TELEFOON: +32 477 884 753

 

E-MAIL: [email protected]

 

Keizer Karellaan 584

1082 Bruxelles

Neem contact op

 

Aarzel niet om contact met ons op te nemen met al uw vragen.
Of u nu al klant bent of niet, ons team zal u met plezier te woord staan.
 
* verplicht veld

 

 

Wij bewaren en analyseren uw gegevens om ervoor te zorgen dat wij u de juiste antwoorden kunnen geven op uw vragen en om onze dienstverlening en producten te kunnen ontwikkelen en beter aan te laten sluiten aan uw behoeften. Klik hier voor meer informatie.

Ik ga akkoord met deze voorwaarden

 

Mail Top

Onze voorwaarden

• Wij verwerken uw persoonsgegevens om u op uw aanvraag te voorzien van onze producten en diensten.
• Wij verwerken en analyseren uw financiële gegevens om u een juiste factuur te kunnen versturen voor onze producten en diensten en uw betaling te kunnen verwerken.
• Wij bewaren uw persoons- en financiële gegevens om met u te corresponderen in geval van een noodzakelijke rectificatie.
• Wij bewaren uw persoons- en financiële gegevens in verband met de bewaarplicht.
• Wij bewaren uw persoonsgegevens om u in het geval van een calamiteit ten aanzien van onze producten en diensten te voorzien van alternatieven en service.
• Wij bewaren uw persoonsgegevens om te voldoen aan de plichten gesteld binnen onze branche.
• Wilt u uw gegevens verwijderd hebben, mail ons dan op [email protected] dan verwijderen wij u binnen 30 dagen.